Hirdetés felmérő űrlap:

Az űrlap kitöltésével konkretizálható lesz a Céged-Vállalkozásod hirdetési behatárolása.

-Mivel foglalkozik a céged/vállalkozásod.
-Vállalkozásnak/Cégnek értékesítenél (B2B) Végfelhasználónak értékesítenél (B2C).
-Ki a célcsoportod.
-Földrajzilag hol hirdetnél (megyére, körzetre, Országra, külföldre, külföldi magyar, vagy külföldieknek).
-Milyen megtérülésre számítasz.
-Mennyi a kezdő tőke amivel elindítanád az online értékesítést.
Miután elküldted felém az adatokat, megvizsgálom az adott területen hogyan tudjuk elkezdeni a hirdetések elindítását.

Azért hogy a hirdetések a kereslet és kínálat kapcsolatot minél hatékonyabban megtalálják, mivel ez termeli profitot a hirdetéseidből.
A mérőszám pedig a bejövő profit %-os arányából levont hirdetési költség, ez által látható megtérülés.